Škoda 1000 MB VPRC( EVO 1)
Toto vozidlo typově vychází ze Škody 1000 MB, přičemž z původního vozu zbyl pouze face-lift. Automobil prošel rozsáhlou přestavbou pro volný pohár v rallye ( odtud označení VPRC = "Volný Pohár Rallye Car" ).
Karoserie:dodatečně provařeny všechny bodové sváry,vyztužení v místech úchytů náprav, odstraněno vnitřní čalounění, úprava pro montáž převodovky, spodní lyžina pod převodovkou a motorem,pojistka přední kapoty "gumicukem"
Vnitřní výbava: klecový rám podle Přílohy K FIA, rozměr trubek 40x2 mm, sedačky MTX,4-bodové pásy CARPOINT,intercom, hasící přístroj 4kg.Přístrojový štít upravený ze Škody 130, teploměr oleje.
Podvozek: vyztužená přední náprava Š130L, vyztužená zadní náprava Š125, tlumiče SPEEDPRO.Pružiny seriové snížené o jeden závit.
Motor: základ Š Felicia 50 kW, komprese 10,5:1, sériový karburátor Jikov 32 SEDR, ovládaný přímo strunou, chlazení původním chladičem Š 1000 umístěným v motorovém prostoru s upravenými kapsami v zadních blatnících pro nasáváný vzduch, elektrický ventilátor .
Plnění: polonápor, filtr KaN
Výfuk: BURGESS
Brzdy:dvouokruhové s posilovačem, vpředu 4-pistové kotoučové, vzadu bubnové.
Převodovka: šestistupňová Š125 ( 5 dopředu, 1 vzad )
Základní spotřeba: 10-15 l / 100km podle profilu tratě a nastavení
Používané pneumatiky: MARKGUM 185/13" střední směs vpředu i vzadu, obuté na kolech Škoda Apollo