Jdi na obsah Jdi na menu
 


MAXSport Erzetka Rallye 12. - 13. června 2009

15. 6. 2009

ObrazekV sobotu 13. června se odjel druhý podnik Rallye Cupu 2009,  MAXSport Erzetka Rallye v Rokycanech.  Jednodenní podnik o délce skoro 150 km přivítal 120 posádek a odjely se 4 měřené úseky. Dopoledne se díky dvěma těžkým haváriím

Obrazekumístění obou havarovaných vozidel z dopoledne

podařilo odjet pouze cca 30 aut v prvním testu ( pro zbytek startovního pole volný průjezd ) a druhý test. Odpoledne se však odjely všechny 3 testy podle časového harmonogramu. Soutěž byla koncipována v duchu předešlých erzetek na jedné trati, to znamená dopoledne od Kakejcova do Němčiček a odpoledne opačně. Až na drobné zádrhele ve výjezdu ze servisní zóny ( mnoho civilních aut ucpalo výjezdy ze servisky na ČK ) se podnik myslím velice vydařil a tentokrát prověřil především techniku a její výdrž na rychlejších leteckých začátcích a koncích jednotlivých testů. Velice zdařilá byla především střední část testů mezi obcemi Nevid a Raková, která nabídla  zajímavý úsek účelové komunikace na srdce.

Obrazekstíhací jízda

Obrazekpoezie začínajícího léta

Polovičním vítězstvím již bylo, že VŠECHNY naše vozy dojely do cíle, což např. u Džardy nebylo dříve vůbec pravidlem.

Džarda jel vůbec hezky, byl pozitivně namotivován a měl jistě i trochu štěstí, že technika tentokrát vydržela, přestože od něj dostávala často pěkné kapky. V nejobsazenější třídě ( A1 ) se umístil na pěkném 6. místě se ztrátou několika desítek vteřin na taková esa třídy jako je Suk, nebo Nováček. Za vítězným Hladíkem s kitem zaostal o pouhých 69 sec!

Posádka Balů - Dandy v H3 odvedla spolehlivý výkon, při kterém se plynule v každém kole zrychlovala. Jednalo se u nich o funkční test nové směsi na zadní nápravě a jiného nastavení karburátoru. Zatímco pneumatiky ( až na drobný problém ve vnitřní konstrukci pláště) v testu obstály, karburátor bude třeba ještě trochu jinak nastavit. Posádka dojela na 13. místě ve své třídě.

Obrazek

Posádka pravidelnosti Pinďa s novou spolujezdkyní Míšou Kudějovou ( z mechanické rodiny Pepy Petáka ) odvedli maximální výkon v přesnosti měření jednotlivých průjezdů a s velkým náskokem ve třídě P6 zvítězili. Pro ilustraci: skončili v cíli se 14 TB a druhý měl o 16 TB více. Pro Míšu to byla vlastně její první soutěž v životě, v pátek si odbyla svůj první trénink se samotným vedoucím týmu ( modifikované právo první jízdy ), se kterým si napsala první rozpis a dvakrát jej zkontrolovali. Večer absolvovala povinné školení účastníka RC 2009 a druhý den - s hlásící se angínou - nastoupila do svého prvního závodu. V pátek navíc mechanik Dejmal s Pinďou měnili na Moskviči přední rameno,

ObrazekDejmal ležící, nespící

takže Pinďa stihl s Míšou  pouze odkontrolovat napsané. O to víc sobotní výsledek příjemně překvapil.

Dá se říci, že se jednalo o vydařený víkend a že žlutočerné logo týmu bylo opět vidět. Postupně se připravujeme na účast na dalším podniku RC 2009 v Kostelci nad Orlicí.

Hnáta v.r.

 

Náhledy fotografií ze složky MaxSport Pneu Rallye Rokycany 2009

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář