Jdi na obsah Jdi na menu
 


Testování 9. dubna v Písku

11. 4. 2011

9. dubna proběhlo na motokárové trati v Písku testování našeho týmu. Využili jsme nabídky pořadatele závodu TWRC a s vozem Škoda Favorit jsme uskutečnili několik ostrých kol. Úkolem bylo vyzkoušet pneumatiky Kumho Ecsta C03 ve třech tvrdostech směsi, nastavit podvozek a vyzkoušet různé tlaky v pneumatikách. Již v dopoledních hodinách jsme se propracovali ke zjištění, že i při průměrné teplotě okolí cca 10 st.C. ( a ujeté vzdálenosti 3750 m  bez předchozího ohřívání ) se jeví střední směs na předek jako příliš měkká ( K21 ) a přešli jsme na tvrdší K60. Sbíhavost jsme nastavili na 0, přestože se v zatáčkovité trati jevila lepší spíše rozbíhavost okolo 2 mm.

draha.jpgTrať v Písku.

testovani.jpgPříprava na jízdu.

Při vzrůstající teplotě okolí na cca 13 st.C. jsme i na zadní nápravě přešli z měkké směsi K11 na střední K21. V tomto ohledu se nám kombinace tvrdostí jevila jako nejlepší varianta pro očekávané tratě VP.

testovani1.jpgZatáčka pod tribunou.

Huštění pneumatik jsme postupně zvyšovali až na 2,2 atm za studena na předku a 1,8 atm vzadu jsme ponechali celý den. Teplota běhounu v celé šíři se vyrovnala až při huštění 2,2 atm za studena ( 2,4 atm za tepla ) - předek a 1,8 atm za studena ( 1,9 atm za tepla ) - zadek -vyhovovala od začátku.

trochuprebrzdeno.jpg

Trochu přebrzděno ( Trabantář by řekl: "Trochen   Gefloken" )

Jedinou opravou během dne byla uvolněná řemenice motoru, drobná netěsnost vany motoru a bude nutno promazat horní unibal levého předního tlumiče.

dvoukolka.jpgVedoucí týmu na startu.

Ostatní vozidla, která se v současné době připravují ( ŠKODA 1000 MB RCRC a Trabant 601 WRC ), se testu nezúčastnila. Škoda 1000 bude testována 16. nebo 17. dubna a Trabant 15. května. Dá se říci, že - až na pár drobností - máme Favorita pro první závod VP v Hořovicích, připraveného. Škoda jen, že se trať v Písku nedá využít na soukromé testování. Testy škodovky a Trabanta proběhnou na jiné trati.

Hnáta v.r.

odkaz: http://alex-lofo.rajce.idnes.cz/TWRC_Pisek1/#

kopie---img_0119.jpgTady je vše v pořádku.

A Hnáta nakonec také testoval ...

Vedoucí týmu na trati.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

On-board - 3 kola v Písku:

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

směs

(ben, 1. 7. 2011 21:08)

ahoj, ty popisy použitých směsí nejsou přesné - K11 je super měkká
K21 je měkká a K60 je středně tvrdá.