Jdi na obsah Jdi na menu
 


XIV. Rallye Střela - pátý podnik Rallye Cupu 2011

Ve dnech 11. a 12. listopadu se jel závěrečný podnik letošního Rallye Cupu. Při dvoudenní ( noc + den ) soutěži posádky absolvovaly 145 km speciálních testů na trati dlouhé 420 km. Za náš tým se zúčastnila pouze posádka Donát - Říha na vozidle Trabant 601 Sport z dílny Krtek Racing Teamu, posádka druhá, Stibor - Zmijarov, se z pracovních důvodů omluvila. Prvně jmenovaná posádky měla v plánu před soutěží najet několik desítek testovacích kilometrů a vúz doladit podle potřeb. Nedostupnost garáže pro rekonstrukci střechy a časové zaneprázdnění Hnáty koordinací prací na objektu způsobila, že se nejenom netestovalo, ale i dopracování detailů se provádělo v pátek v servisní zóně.

Hnáta:" Byli jsme nuceni si vypůjčit auto, protože po Pardubicích ještě není WRC v patřičné kondici a vypadá to, že s ním vyjedeme až příští rok. Potřebovali jsme dokončit letošní RC. Naše průběžně celkové třetí místo by totiž mohl - při naší neúčasti - zdárně atakovat Jaromír Zajíc. Díky pracovnímu vytížení jsme nestihli s vypůjčeným Trabantem ani předsoutěžní testování a s autem jsme se učili na přejezdu na první rychlostní zkoušku. Myslím si, že pouze díky kvalitám tohoto vozu z dílen KRT se nám nepřihodila žádná krizová situace."

1test.jpg

TRABANT 601 SPORT

Mechanici odvedli skvělou práci a dokončili potřebné úpravy s časovou rezervou do startu na náměstí. Při přejezdu na náměstí bylo jasné, že hliníkový "šusplech" pod předkem mění směr odvodu výfukových plynů od koncovky výfuku, do startu do etapy však bylo velice málo času na úpravu výfukového potrubí, které bylo nouzově opraveno až před startem do druhé rundy. Úprava hadicí se sice podařila, ale po několika kilometrech se hadice přehřála a uzavřela potrubí, motor zhasl a posádka musela koncovku odstranit. Celou noční část ( cca 200 km )absolvovala v kouři z výfukového potrubí.

Druhý den, před startem do denní části, bylo potrubí prodlouženo koncovkou a tím bylo zabráněno dalšímu nežádoucímu úniku do kabiny. Do denní části posádka nastupovala na 53. místě absolutně ( ze cca 70 odstartovaných ), což při kvalitách nočního vidění Hnáty ( do dálky ) a Pytláka ( nablízko ), byl minimálně další - osmý - div světa.

Hnáta:"Po noci jsme oba smrděli jak uzený bůček na dvoutaktním oleji. Poprvé v životě jsem si zkusil co to je "být zkouřenej". Při jízdě jsem skoro zvracel, Pytlákovi tekly slzy, a občas mě s obavami kontroloval, jestli už nejsem otrávenej. Ráno se to díky Dejmalovi, Michalovi Rejchrtovi a Bodiemu povedlo odstranit a všechno už fungovalo podle našich představ. Ve dne se nám jelo už o poznání lépe. Vzhledem k tomu, že nám k celkovému třetímu místu v H1 v Rallye Cupu stačilo i nedojet, tak jsme si jízdu pouze užívali. O to příjemnější překvapení nás čekalo v cíli soutěže."

Video ze zmrzlé Střely:

Hnáta:" Vzhledem k tomu, že ve třídě H1 startovaly pouze dva Trabanty - Michal Kotek s Honzou Cimrem se "Subarem" a my, přiřadili nás ke skupině H2, kde jelo rychlé Uno Valenta, pět škodovek a žigul Paveleka. V této sloučené třídě jsme byli na začátku druhé části dne na 4. místě ( ostatní odstoupili ). Na startu do čtvrté rundy jsme se dozvěděli, že Michal s Címošem po kolizi s retardérem vypadli z trati a už nepokračují. Posunuli jsme se na 3. místo za Uno Valenta a žigula Paveleka...To už bylo z říše snů..."

2test.jpg

PŘÍJEMNÉ ZPESTŘENÍ SOUTĚŽE - NÁJEZD NA PĚKNÝ KOUSEK ŠOTOLINY

Pytlák:" Teď už jsme potřebovali jenom dojet, abychom neudělali jezdeckou chybu, nebo aby nás nezradila technika. Hnátovi jsem zakázal útočit na Paveleka, všechno jsme podřídili dojetí na třetím místě. V Pavlíkově v retardéru jsme sice málem udělali to samé, co Michal s Címošem o pár kilometrů dál, ale potom se už Hnáta uklidnil a už to šlo až do cíle v pohodě."

3test.jpg

...A VÝJEZD Z NÍ ZPĚT NA ASFALT

Příliš rychlý nájezd do retardéru, kdy si to už pneumatiky v brzdách nepobraly, se štěstím pro posádku vyšel a aniž by se výrazně zpomalili, pokračovali dál pouze s lehkým leknutím.

...A povedlo se. Díky Michalovi, Tomášovi a  Martinovi Kotkovým, Honzovi Cimrovi, našemu Dejmalovi, Michalovi Rejchrtovi, Bodiemu, Veronice od Michala K., našemu Danovi, Zdeňkovi a dalším klukům mechanikům i nemechanikům, kteří dás doslova dokopali do cíle soutěže.

4test.jpg

POČTY DIVÁKŮ KOLEM ZMRZLÉ TRATĚ BYLY NESKUTEČNÉ

Velký dík prostě patří všem...

5test.jpg

ZPESTŘENÍ PRO DIVÁKY NA NÁVSI JEDNÉ Z OBCÍ NA DRUHÉ RZ VE DNE

7test.jpg

S KOPCE TO UHÁNÍ JAKO DOSPĚLÉ AUTO

6test.jpg

RETARDÉR PŘED PAVLÍKOVEM

zastavka-hrt.jpg

ZASTÁVKA AUTOBUSU "NA HRTOVĚ"

 priprava-na-noc.jpg

PŘÍPRAVA NA NOČNÍ ČÁST

rako1.jpg

V NOCI

rako2.jpg

TROCHU SI TO SEDALO NA ZADEK HLAVNĚ VE VRACEČKÁCH

rako3.jpg

OPĚT ŠOTOLINA

KLUCI DĚKUJU ZA VŠECHNO, ZA AUTO, ZA ZÁZEMÍ I PŘÍMOU POMOC, ZA VŠECHNO CO NÁS DOSTALO DO CÍLE NA BEDNU.

Hnáta v.r.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

gratulace

(sýkorka, 14. 11. 2011 5:40)

Gratuluju,koukám,že vám nosím štěstí - když s váma nejedu

Re: gratulace

(Hnáta, 14. 11. 2011 13:25)

Prdlajs, kdybys viděla ten bordel na stole v cateringu, jak tam není ženská ruka...prostě chlív.

Re: Re: gratulace

(sýkorka, 15. 11. 2011 15:24)

:-) to se vytříbí.Hlavně, že byla bedna.Binec je vedlejší:-)).

Uno dou tre :-)

(Krteczek, 9. 11. 2011 11:46)

http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,71.html

ochutnávka

(Krteczek, 19. 10. 2011 22:39)

Zde je ochutnávka nového vozu z Kramolína http://www.trabime.cz/okno.php?id=52925&cesta=vase_vozy/id_385/akt_5367
Velký dík Hnátovi za to že jsme mohli vyjet a udělat první ostrý test.
Jirko díky za pomoc při vývoji a úpravách. Doufám že Ti auto bude fungovat na jedničku a že nás nepojezdíš vlastní zbraní :-)